FAQ

FAQ webshop

 

De vragen die we het meest krijgen hebben we hier verzameld. Veel kans dat het antwoord dat je zoekt, hier te vinden is.

 

1.      Zijn de prijzen incl. BTW?

Ja, alle prijzen vermeld op de website zijn incl. BTW.

 

2.      Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien u voor het verzenden van uw goederen uw bestelling annuleert, kunnen we vermoedelijk uw bestelling nog annuleren. Neem in dit geval telefonisch contact met ons op (0474 36 73 26). Vermeld zeker uw ordernr en de betreffende goederen die uw wenst te annuleren.

 

Indien de bestelling reeds werd verzonden kan u standaardproducten conform het herroepingsrecht naar ons terugsturen. Gepersonaliseerde producten die reeds in productie zijn kunnen helaas niet worden geannuleerd. De voorwaarden van het herroepingsrecht kan u terugvinden in onze algemene voorwaarden.

 

Indien de bestelling kan worden geannuleerd voor de productie van de producten wordt het reeds betaalde bedrag binnen de 30 dagen op uw rekening teruggestort. Kan slechts een deel van de bestelling worden geannuleerd dan zal u het respectievelijk bedrag terug ontvangen.

 

3.      Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Een bestelling wijzigen kan helaas niet. We raden u aan uw bestelling te annuleren (zie Kan ik mijn bestelling annuleren?) en een nieuwe bestelling te plaatsen. 

 

4.      Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?

Nee, wij raden u aan een bijkomende bestelling te plaatsen en onze klantendienst te contacteren (0474 36 73 26). Indien uw bestelling nog niet werd verzonden versturen we beide bestellingen samen en ontvangt u de eventueel dubbel betaalde verzendingskosten binnen de 30 dagen terug op uw rekening.

 

5.      Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

De huidige status van al je bestelling kan je ook bekijken via "mijn account" op onze website. Uiteraard kan je ons ook contacteren via de klantendienst. 

 

6.      Kan ik het assortiment komen bekijken?

We hebben enkele zaken die we u kunnen laten kijken maar het overgrote deel is niet  

Uitgestald bij ons. Wil je het artikel toch bekijken stuur een mailtje naar info@vdbprojects.be

 

7.      Is jullie hele assortiment ook beschikbaar in de winkel?

Neen, wij bezitten geen winkel maar hebben wel enkele zaken liggen die we je kunnen laten zien.

 

8.      Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kan bij ons betalen op volgende manieren:

-      via kredietkaart

-      via bankkaart 

-      via direct banking Belfius

-      overschrijving

Kies je ervoor om je onlinebestelling in de winkel af te halen, dan betaal je deze ook reeds online.

Betalen met cadeaubon via de webshop is mogelijk.

 

9.      Wat als ik met vergist heb bij het invullen van mijn adres?

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact met ons op:

Telefonisch: 0474 36 73 26

Via Mail: info@vdbprojects.be (VOORKEUR)

 

10.  Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Ja, dit kan op de beukelaer-pareinlaan 2 te 2200 Herentals. Voor het komen afhalen maak je een afspraak, meestal zal je vanaf 17 u kunnen langs komen doorheen de week. Kies bij het afhandelen van uw bestelling de optie ‘zelf afhalen op onze winkel locatie’ bij verzending.

 

11.  Ik heb snel iets nodig, bestaat er een express levering?

Nee, wij bieden geen expres levering aan. Moesten er toch producten zijn die u dringend nodig heeft, raden we u aan telefonisch  contact op te nemen om naar de mogelijkheden te informeren.

 

12.  Verzenden jullie internationaal?

Ja, wij verzenden internationaal. Voor meer informatie over de kosten kijk bij het puntje verzending en levering op onze website.

 

13.  Kan ik mijn bestelling op een alternatief adres laten leveren?

Ja, duidt dit dan aan bij verzendinformatie in het afhandelingsscherm.

 

14.  Kan ik ook zelf handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?

Dit is mogelijk voor een bestelling via de webshop. Opgelet, deze manier kan vertraging in verzending met zich meebrengen.

 

15.  Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij u af te leveren. Indien uw bestelling op voorraad is en deze voor 14:00 u besteld en betaald is, trachten we dezelfde (werk)dag te versturen. Tel hierbij de levertijd van het postorderbedrijf op, en je bestelling komt normaal gezien één of twee werkdagen later aan. Opgelet: Tijdens drukke periodes is het mogelijk dat de leveringstermijn uitloopt. Onze winkel is gesloten tijdens het weekend, op feest- en brugdagen en tijdens de eindejaar periode. In deze periode worden er géén bestellingen verzonden. Dank voor uw begrip.

 

16.  Kan ik mijn bestelling naar twee adressen verzenden?

Nee, wij kunnen 1 bestelling niet op twee adressen leveren. Wij raden aan om aparte bestelling te plaatsen voor twee aparte leveradressen. Dit brengt wel dubbele verzendkosten met zich mee.

 

17.  Hoe kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Als je niet tevreden bent met jou aankoop, mag je de gekochte items binnen 14 dagen na leveringsdatum ruilen of retourneren. Na deze periode wordt de aankoop definitief beschouwd. Kijk voor meer informatie bij onze algemene voorwaarden, puntje herroepingsrecht.

 

18.  Hoe lang duurt het totdat mijn geld word teruggestort?

Binnen 14 werkdagen na ontvangst van jouw retour, wordt jouw aankoopbedrag teruggestort.

 

19.  Ik heb een product geretourneerd, maar het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen? De verwerking van retourneren duurt vaak twee werkdagen plus twee dagen voor de betalingsprovider. Dus reken ongeveer 14 werkdagen. Duurt het langer? Neem dan alstublieft contact met ons op via info@vdbprojects.be, dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor jou uit. 

 

20.  Ik krijg een foutmelding, wat nu?

Werkt de webshop niet, of krijg je een foutmelding? Laat het ons weten:

Telefonisch: 0474 36 73 26

Via Mail: info@vdbprojects.be (VOORKEUR)

 

21.  Ik heb een grote bestelling, krijg ik dan volumekorting?

Bij een grote bestelling of grotere aantallen doen we graag een extra inspanning. Aarzel niet om de klantendienst te contacteren en je plannen over te maken. We zorgen dan voor een aangepaste offerte. Contacteer ons via mail: info@vdbprojects.be

 

22.  Mijn vraag staat niet in bovenstaande lijst, wat doe ik nu?

Stel uw vraag via info@vdbprojects.be

Neem contact met ons op

+32474367326
info@vdbprojects.be

Facebook